Понад 40 розробників ігор заявили про підтримку нового передового рішення просторового масштабування; уже сьогодні доступна перша хвиля ігор із підтримкою AMD FidelityFX Super Resolution.
Компанія AMD оголосила про випуск свого передового рішення для просторового масштабування — AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). AMD FSR — це кросплатформена технологія з відкритим вихідним кодом, розроблена для підвищення частоти кадрів і надання високоякісних ігрових можливостей із високою роздільною здатністю. Понад 40 розробників ігор оголосили про підтримку FSR у своїх іграх та/або ігрових рушіях. Сьогодні технологія FSR підтримується в 7 іграх: 22 Racing Series, Anno 1800, Evil Genius 2, Godfall, Kingshunt, Terminator: Resistance та The Riftbreaker, а до кінця цього року очікується ще більше ігор з підтримкою цієї технології, зокрема DOTA 2, Far Cry 6 і Resident Evil Village.
Пропонуючи широку підтримку понад 100 процесорів і графічних рішень AMD, технологія FSR забезпечує для окремих ігор у середньому в 2,4 разу вищу продуктивність у режимі Performance за роздільної здатності 4K порівняно з вихідною роздільною здатністю. Технологія просторового масштабування застосовує вдосконалений алгоритм реконструкції меж зображення для аналізу особливостей вихідного зображення та їхнього відтворення з вищою цільовою роздільною здатністю. Далі йде етап підвищення різкості для підвищення якості картинки за рахунок поліпшення деталей текстури. Як наслідок ми маємо зображення з дуже якісними краями та виразною деталізацією пікселів порівняно з базовими методами масштабування.
«Під час створення FidelityFX Super Resolution наша мета полягала в розробці передової технології для масштабування зображення за ключовими галузевими стандартами, яка швидко й легко могла би бути інтегрована розробниками ігор у свої проєкти і призначалася для задоволення ігрових потреб звичайних геймерів, — сказав Скотт Херкельман, корпоративний віцепрезидент, президент і генеральний менеджер графічного підрозділу AMD. — Технологія FSR — це ідеальний апскейлер для галузі: він не потребує будь-якого спеціалізованого апаратного забезпечення та підтримується широким спектром платформ і продуктів, щоб усі гравці змогли на собі випробувати переваги технології та отримати задоволення. Ми дуже задоволені реакцією й підтримкою наших партнерів-розробників і не можемо дочекатися, коли геймери отримають FSR, щоб спробувати його власноруч».
AMD FSR пропонує чотири налаштування якості: Ultra Quality, Quality, Balanced і Performance, дозволяючи геймерам регулювати баланс між якістю зображення і продуктивністю залежно від ігрових переваг, забезпечуючи високопродуктивний ігровий процес із неперевершеною якістю зображення навіть для найвибагливіших візуальних опцій, зокрема трасування променів. У режимі Ultra Quality якість зображення FSR практично не відрізняється від цільової роздільної здатності.
Налаштування рішення для масштабування зображення з відкритим вихідним кодом
Розроблена для легкої інтеграції у нові та наявні ігри, AMD FSR підтримується API-інтерфейсами DirectX® 11, 12 і Vulkan®. Підтримуючи широкий спектр APU та графічного обладнання, технологія FidelityFX Super Resolution оптимізована для графіки AMD Radeon™ RX 5000 та Radeon RX серії 6000, зокрема мобільної графіки. Також ця технологія підтримується графічними процесорами AMD Radeon RX серії 500, Radeon RX 480/470/460, Radeon RX серії Vega, всіма процесорами AMD Ryzen із графікою Radeon, а також низкою різних графічних продуктів конкурентів.
Очікується, що розробники ігор отримають широкий доступ до AMD FidelityFX Super Resolution у середині липня 2021 року у вигляді безкоштовного завантаження на AMD GPUOpen, відкритій спільноті розробників ПЗ, яка надасть вихідний код, документацію і ресурси, необхідні для розробників, щоб отримати максимум ефективності від роботи з новою технологією.
Підтримка ігор та ігрових студій
AMD FSR створювалася в тісній співпраці з провідними студіями та розробниками ігор. Більше 40 розробників висловили готовність підтримувати й інтегрувати FSR у свої найкращі ігри та ігрові рушії, і очікується, що до кінця року ігор із підтримкою FSR стане ще більше.
«Завдяки технології AMD FidelityFX Super Resolution ми можемо запропонувати користувачам вищу якість зображення за нижчих витрат на продуктивність, ніж рендеринг у повній роздільній здатності, — сказав Ден Гінзбург, графічний розробник компанії Valve. — Це рішення є особливо привабливим для користувачів із графічними процесорами середнього рівня, які бажають отримати вищу роздільну здатність. Нам дуже приємно, що технологія з відкритим вихідним кодом розроблена для використання з усіма графічними процесорами AMD».
«Впровадження AMD Fidelity FX Super Resolution у The Riftbreaker було однією з найбільш плавних технологічних інтеграцій, які ми коли-небудь робили, — заявив Павел Леккі, головний операційний директор Exor Studios. — Завдяки філософії AMD «без чорного ящика» ми змогли дуже легко реалізувати її і на ПК, і на консолях і налаштувати під особливості нашого ігрового рушія».
Детальнішу інформацію про AMD FSR, включно з повним переліком підтримуваних ігор, можна знайти тут.